برگزاری جلسه مشترک مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه با اداره صنعت و معدن شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی قوچان، جلسه مشترک مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه با اداره صنعت و معدن شهرستان به منظور همکاری در تشکیل دوره های مختلف آموزشی برگزار شد.

این جلسه با حضور آقای دکتر گنج بخش ریاست مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قوچان، آقای مهندس قامتی کارشناس مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی این دانشگاه و ریاست و معاون اداره صنعت و معدن و همچنین ریاست اتحادیه صنف تعمیرکاران خودرو شهرستان قوچان با هدف همکاری در تشکیل دوره های مختلف آموزشی در روز دوشنبه ۱۱ تیرماه برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید، اولین اجلاسیه اتاق اصناف شهرستان قوچان با حضور مسئولین مرتبط دانشگاه برگزار گردد.

همچنین جلسه ای نیز با حضور ریاست اداره صنعت و معدن، هیات مدیره شهرکهای صنعتی و ریاست اتاق اصناف شهرستان به منظور همکاری و تعامل بیشتر در خصوص تشکیل دوره های آموزشی در مرکز آموزش عالی آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قوچان برگزار گردد.

در ادامه این جلسه نیز مقرر گردید، اداره صنعت و معدن نیازهای خود را در خصوص برگزاری دوره های آموزشی مختلف و مرتبط با این اداره و صنف های مختلف اتاق اصناف شهرستان به مرکز آموزش عالی آزاد و مجازی دانشگاه صنعتی قوچان منعکس نموده تا مجوزهای لازم اخذ و نهایتا دوره ها برگزار گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *